Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, November 21, 2010

14 weeks already maaa

Alhamdulillah.. 14 weeks! wow... rasenye mcm baru smlm pegang UPT stick yg ade double line tuh... hehehe... even though I have not been 100% healthy, I try to go thru my days patiently. memang sedey la sbb tak lalu nak makan and constantly throw up after every meal. Kesian kat baby sebenarnye.... I always worry... is my baby healthy? does he got enuff nutrients from me as I could not eat much? huhuhu... hopefully he does.. Aminnnn... even though I cannot feel him kick yet, I can now feel movement in my womb.. maybe he/she is doing some kind of somersault or flipping here n there? yela.. ruang masih byk lagi ruang kat dlm tu... hehehe... last time when when we had 2nd check up @ 11 weeks, we had the opportunity to see the movement of our baby... hihihi.. comel sgt2... hubby n me were like stunned & speechless to see "si comel"... gile aktif anak haku nih rupenye... tak henti2 gerak2 dgn aktifnye.. as if mcm dia really excited to see babah and ummi..:P nampak tangan and kaki dia mencapai capai ke atas... and the heartbeat also is very strong.... (boleh dgr kat video dgn jelasnye) kiutttttt sgt2!!!! Subhanallah.... Alhamdulillah :) coz everytime tibe masa untuk jumpe doc for check up aku mesti takleh nak tido mlm tu... risau ya amat... takutla kan.. anything can happen at this stage... tapi Alhamdullilah, setakat ni semuanye baik... tula, baru tau ape perasaan seorang ibu...huhuhuhu... anyway, can't wait for the next check up.... doktor kata maybe masa tu dah bleh rase baby's kicking and baby's gender... really can't wait!!! :) thanks to Allah to give me the most precious experience that I can ever have....

-Subhanallah... Alhamdulillah... Amin-



No comments:

Post a Comment